יום רביעי, 23 בדצמבר 2015

חוג ציור בכרכור ובאביאל - למבוגרים



חוג ציור עם יחס אישי אמיתי, מלא בהשראה ומעוף יצירתי.
לפרטים, שאלות ובירורים: 054-5372737 דינה

מי שרוצה לצייר, אבל באמת רוצה, אפשר!
אין צורך בנסיון קודם. אפשר בפרטי או בקבוצה, בסטודיו שלי במושב אביאל או בסטודיו בכרכור. 
התנסות בטכניקות, חומרים ובעיקר תפיסות מחשבה חדשות לגבי ציור ויצירה בכלל.
הדרכה וליווי באווירה תומכת ומעודדת מעוף ויצירתיות.
הזדמנות להתחיל או לחזור לצייר.

בהנחיית הציירת דינה ארגוב, בוגרת בצלאל ומנחת סדנאות ציור שיתופי לקבוצות, זוגות ויחידים. 

חוויות מהחוג:

"אחרי החוג אני חוזרת אחרת הביתה, עם כוחות חדשים, כאילו עשיתי ריסטרט!"

"אני מגיעה עייפה בערב, ופתאום כשאני מציירת אני מקבלת אנרגיה, וכל כך כיף לי!"


איפה ומתי?

ימי שלישי בבוקר 9:00-12:00 במושב אביאל, בסטודיו שלי (לכתוב בווייז - סטודיו דינה ארגוב)

ימי ראשון בערב 19:30 - 22:00 בסטודיו "אלינה - בית אמנות" בכרכור

רוצים להתקשר ולדבר איתי? בבקשה:

054-5372737 דינה





אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה