יום שבת, 17 במאי 2014

ציור שיתופי בשאקטי - פסטיבל נשים

כבר כמה שנים אני לוקחת חלק בפסטיבל שאקטי, שעבורי הוא מעורר השראה והזדמנות לפרסקטיבה מיוחדת על החיים, על היצירה, על עצמי ועל נשים בחיי. פגשתי שם הרבה מאוד נשים שהיום הן קולגות, חברות ואחיות לדרך.

השנה, מתרגשת במיוחד היות וגם הלוגו של הפסטיבל נוצר בציור שיתופי שלי יחד עם חלק משמעותי ממובילות השאקטי,
וגם יהיה מתחם מיוחד של ציור שיתופי במהלך הפסטיבל, שבו כולן יוכלו לקחת חלק וסדנא מיוחדת עם רחלי סילברמן: ״ללדת בדרך שלך״.




עוד על הפעילויות:

מתחם ציור שיתופי ומנדלה (דינה ארגוב ויעל הנאור)
מוזמנות לקחת חלק בחוויה ייחודית ולהיות שותפות ביצירת ציור שיתהווה במהלך הפסטיבל במתחם משותף ביחד עם יצירת מנדלת "אמאדמה".
מנדלת טבע: תהליך יצירת מנדלה בטבע מעורר בנו תשומת לב לפרטים, משקיט רעשי חוץ, מחבר אותנו אל השקט פנימי, אל האדמה ומאיר את הקול שבתוכנו. בהובלת יעל הנאור, מנחה ומלווה בעזרת מנדלות.
ציור שיתופי: תהליך מרתק של ציור באקריליק על קנבס, בו כל אחת מוזמנת להשתתף ללא ניסיון קודם, ליהנות ממשחק, שינוי וגילוי של ציור הנוצר לעיני כולם בהובלת דינה ארגוב, ציירת בהשראת שאקטי.
שתי פעילויות אלו מהדהדות השראה אחת בשנייה ובכל מי שתיקח חלק ביצירה או בהתבוננות בתהליך ההתהוות.

ללדת בדרך שלך ( דינה ארגוב ורחלי סילברמן)
כל כך הרבה תקוות חלומות, פחדים, הכנות וציפיות יש לקראת הלידה. רק שתהיה בדרך שלי. בדרך שאני רוצה. מה באמת הופך אותה לדרך שלי? ללידה שלי? מה הופך את הרגעים שאחרי לאימהות בדרך שלי? בסדנה נתחבר לידיעה ולכוחות הפנימיים שלנו, אלה שבאמת תלויים רק בנו, כדי ליצור את חזון הלידה והאימהות דרך שיתוף וציור. הציור הוא בהשראת קלפי המטריושקה (אין צורך בניסיון קודם בציור).

מחכה לכן בשאקטי:)

תמונות מסדנאות וארועים עם ציור שיתופי:













אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה